• 20 czerwca 2017

Zimna dyfuzja – co to takiego?

Zimna dyfuzja – co to takiego?

285 285 ScentGuru

Agencje marketingu zapachowego korzystają z różnych technologii, jednak bezsprzecznie najnowocześniejszą z nich i najbardziej skuteczną jest technologia zimnej dyfuzji. Korzysta z niej agencja AromaCorp, która wszystkie swoje projekty realizuje wykorzystując urządzenia amerykańskiej firmy Prolitec.

Na czym polega proces zimnej dyfuzji? Najprościej rzeczy ujmując, zimna dyfuzja polega na rozdrabnianiu na malutkie cząsteczki (tzw. mikromgiełkę) substancji zapachowej będącej w formie płynnej, dzięki zastosowaniu zaawansowanych technologicznie dyfuzorów. Cząsteczki mikromgiełki są ok 50 razy mniejsze od kropli zwykłego areozolu, co czyni je praktycznie niewidocznymi nawet dla osób znajdujących się blisko miejsca dyfuzji.

Zimna dyfuzja jest gwarancją skuteczności. Dzięki możliwości odpowiedniego zaprogramowania urządzenia opartego na tej technologii  (dyfuzory agencji AromaCorp posiadają 50 programów intensywności w trzech różnych trybach częstotliwości dyfuzji), możemy uzyskać stały poziom natężenia zapachu w danym pomieszczeniu. Jest to ogromna przewaga nad zwykłymi odświeżaczami powietrza, które z upływem czasu tracą na swojej intensywności.

Kolejną zaletą – dla większości z nas, najważniejszą – jest bezpieczeństwo związane wykorzystaniem technologii zimnej dyfuzji. Dyfuzory wykorzystywane przez AromaCorp są przystosowane do działania jedynie z kompozycjami  firmy Prolitec, które spełniają wszelkie normy bezpieczeństwa i są hipoalergiczne. Jakość i bezpieczeństwo usług potwierdzone są międzynarodowym certyfikatem bezpieczeństwa ekologicznego „Above Green”.

Jacek Bylicki

Autor
Marcin Szajdziuk
Scent DNA: White Tea Fusion