• 5 czerwca 2017

Neutralizacja cz.II

Neutralizacja cz.II

285 285 ScentGuru

W pierwszym artykule poświęconym neutralizacji brzydkich zapachów przedstawiliśmy podstawowe założenia związane z zastosowaniem marketingu zapachowego jako neutralizatora nieprzyjemnych woni. Dziś, skupimy się na konkretnej grupie miejsc posiadających problem z zapachem – siłowniach i klubach fitness.

Wszystkie miejsca związane ze wzmożoną aktywnością fizyczną borykają się z wyzwaniem jakim jest pozbycie się zapachu potu i uczucia duszności, w celu zagwarantowania jak największego komfortu swoim odwiedzającym. Jedynym skutecznym rozwiązaniem tego uciążliwego problemu jest  wykorzystanie rozwiązań marketingu zapachowego. Aromamarketing zagwarantuje nie tylko neutralizację brzydkich zapachów, ale także wykreowanie unikalnego logo zapachowego podkreślającego charakter i profil miejsca. Co jest niezwykle istotne z punktu widzenia budowania spójnego wizerunku marki i realizowania nowoczesnej strategii marketingowej.

Oprócz tych oczywistych zalet związanych z aromatyzacją siłowni i klubów fitness, dzięki współpracy z profesjonalną agencją aromamarketingową AromaCorp, można osiągnąć cały szereg dodatkowych korzyści. Wiążą się one przede wszystkim z odpowiednio dobranymi kompozycjami zapachowymi, które mogą wpłynąć nie tylko na wizerunek klubu czy komfort odwiedzających, ale także na wydajność fizyczną osób ćwiczących. Świeże zapachy cytrusowe z nutami mięty czy też imbiru są niezwykle energetyczne i pobudzające, dlatego też zastosowanie ich np. na siłowni zwiększy wydajność fizyczną i doda energii ćwiczącym.

Kluczem do sukcesu marketingu zapachowego jest współpraca z profesjonalistami, gdyż tylko oni gwarantują umiejętnie dobraną kompozycję zapachową oraz zastosowanie najnowocześniejszej technologii.

Usługi agencji marketingu zapachowego AromaCorp doceniają takie sieci fitness jak CityFit oraz Holmes Place.

Według badań:

  • Zapachy cytrusowe i miętowe mają działanie pobudzające i energetyzujące.
  • Ekspozycja na niemiłe wonie wywołuje pogorszenie nastroju.
  • Zapach postrzegany jako nieprzyjemny wyzwala reakcje unikania.
  • Miejsca wolne od niemiłych zapachów postrzegane są jako bardziej przestronne, czystsze i bardziej przyjazne.
Jacek Bylicki

Autor
Michał Maziejuk
Scent DNA: Patchouli