• 26 maja 2017

Pudrowy zapach marki Lilou

Pudrowy zapach marki Lilou

285 285 ScentGuru

Nic tak pięknie nie podkreśla spójnego wizerunku marki jak odpowiednio dobrany zapach. Coraz więcej firm decyduje sie na wykreowanie własnego logo zapachowego w celu dopełnienia strategii wizerunkowej i korzysta z usług agencji marketingu zapachowego. Takie działania zawsze najlepiej powierzyć profesjonalistom, bo tylko oni gwarantują najnowocześniejszą technologię i najlepsze jakościowo kompozycje zapachowe.

Agencja marketingu zapachowego AromaCorp w portfolio swoich klientów posiada wiele znaczących i znanych marek, instytucji i firm. Jedną z nich jest niezwykle popularna, polska sieć biżuteryjna – Lilou, która już od kilku lat korzysta z aromamarketingu w swoich salonach. Filozofia marki oparta jest przede wszystkim na subtelności, zmysłowości i personalizacji biżuterii – więc w podstawowych założeniach wprowadzenia marketingu sensorycznego, było oczywiście dobranie jak najbardziej oryginalnej i niepowtarzalnej kompozycji jako logo zapachowego Lilou.

Kierując się ideami związanymi z marką, jak i aranżacją wnętrz salonów, Scent Sommelierzy agencji AromaCorp wraz z przedstawicielami Lilou, wybrali zapach bazujący na nutach pudrowo-kwiatowych. Delikatne białe kwiaty w połączeniu ze słodką wonią dziecięcego pudru, tworzą niepowtarzalną kompozycję, idealnie oddającą charakter polskiej sieci biżuteryjnej. Zapach Lilou jest bardzo dziewczęcy, subtelny i doskonale pasujący do wystroju salonów marki.

Cele wprowadzenia logo zapachowego:

  • Uzupełnienie wizerunku marki
  • Wytworzenie atmosfery sprzyjającej zakupom
  • Podkreślenie wyjątkowości marki i oferty
  • Wyróżnienie spośród innych firm
  • Stworzenie więzi emocjonalnej z Klientem
  • Polepszenie nastroju i odczuć Klientów
Jacek Bylicki

Autor
Michał Zych
Scent DNA: Lemongrass Ginger