• 21 marca 2017

Neutralizacja cz. I

Neutralizacja cz. I

285 285 ScentGuru

Wpływ zapachu na nasze samopoczucie i decyzje nie zawsze bywa pozytywny. Niemiły zapach może znacznie pogorszyć nastrój i wręcz zniechęcić do odwiedzenia konkretnego miejsca. Zmysł węchu, ze względu na bezpośrednie powiązanie z emocjonalnym centrum mózgu (układem limbicznym) jest szczególnie wrażliwy na wszelkie nieprzyjemne bodźce.

Dlatego też, tak ważne jest to by zadbać o przyjemny zapach w miejscach, które szczególnie tego wymagają, takich jak: siłownie, fitness kluby, szatnie, toalety, sale dla palaczy. Jakość powietrza to jeden z podstawowych czynników decydujących o ocenie i postrzeganiu miejsca.

Rozwiązania marketingu zapachowego oferowane przez AromaCorp, gwarantują nie tylko wprowadzenie logo zapachowego czy też kompozycji dopełniających wizerunek marki, ale także neutralizację nieprzyjemnych zapachów. Każda kompozycja zapachowa posiada czynnik blokujący i pochłaniający brzydkie zapachy.

Usługi aromatyzacji agencji marketingu zapachowego AromaCorp doceniają takie sieci fitness jak CityFit, Holmes Place oraz sieć toalet premium 2theloo.

Według badań:

  • Ekspozycja na niemiłe wonie wywołuje pogorszenie nastroju
  • Zapach postrzegany jako nieprzyjemny wyzwala reakcje unikania
  • Miejsca wolne od niemiłych zapachów postrzegane są jako bardziej przestronne, czystsze i bardziej przyjazne
Jacek Bylicki

Autor
Jacek Bylicki
Scent DNA: Blue Wood