• 6 marca 2017

Aromamarketing w branży kosmetycznej

Aromamarketing w branży kosmetycznej

285 285 ScentGuru

W miejscach takich jak salony fryzjerskie, SPA czy gabinety kosmetyczne, klienci oczekują atmosfery czystości i komfortu, która da im pewność, że są w dobrych rękach. Idealnym sposobem by zapewnić im takie odczucia jest zastosowanie profesjonalnego rozwiązania aromamarketingowego. Odpowiednio dobrany zapach wykreuje przyjemną atmosferę i zneutralizuje nieprzyjemne wonie związane z zabiegami fryzjerskimi i kosmetycznymi. Wszystko to przekłada się oczywiście na zwiększenie zysku danego miejsca, ponieważ klienci deklarują znacznie większą chęć powrotu i skorzystania z kolejnych zabiegów w salonie, w którym zapewniono im poczucie komfortu i zastosowano marketing zapachowy.

W zależności od charakteru danego salonu i jego grupy docelowych klientów scent sommelierzy AromaCorp dobierają zapach, który idealnie podkreśli filozofię miejsca i spełni wszystkie założenia aromamarketingu.

Korzyści z wprowadzenia marketingu zapachowego w gabinetach kosmetycznych i salonach fryzjerskich:

  • Podwyższenie subiektywnych ocen usług przez Klientów
  • Wzrost deklarowanej chęci powrotu i polecenia salonu innym osobom
  • Wzrost obrotów
  • Zwiększenie rozpoznawalności miejsca
  • Eliminacja nieprzyjemnych zapachów
  • Wyróżnienie spośród konkurencji
Jacek Bylicki

Autor
Michał Zych
Scent DNA: Lemongrass Ginger